Marketing cover
Marketing

Marketing

Strategije za privlačenje novih klijenata i zadržavanje postojećih putem efikasnih marketinških tehnika

Strategije Prodaje i Marketinga za Beauty Biznise

Dobar dan!
Danas nastavljamo da širimo temu Top 5 Trendova u Industriji Usluga koje Treba da Znate u 2024 i razgovaramo o tome strategije prodaje i marketinga za beauty biznise


U beauty industriji, gde se klijenti oslanjaju na recenzije, preporuke i vizualnu privlačnost, uspešne strategije prodaje i marketinga su ključ za rast i profitabilnost. Bez obzira da li ste vlasnik salona lepote, frizerskog salona, fitnes centra ili masažnog studija, važno je imati razrađen plan za privlačenje i zadržavanje klijenata.

 

1. Fokus na Digitalni Marketing i Prisutnost na Društvenim Mrežama

Digitalni marketing je postao glavni kanal za beauty industriju. Studije pokazuju da 80% korisnika interneta koristi društvene mreže, a većina njih prati brendove i stručnjake iz beauty industrije (izvor: Statista, Global Social Media Statistics, 2023). Prisutnost na platformama kao što su Instagram, Facebook i TikTok pomaže salonima lepote i frizerskim salonima da prikažu svoje usluge, proizvode i zadovoljstvo klijenata kroz vizuelne sadržaje.

 

2. Personalizovane Ponude i Prilagođena Komunikacija

Personalizacija je ključ za povećanje lojalnosti klijenata. Istraživanje McKinsey-a pokazuje da personalizovani marketing povećava verovatnoću kupovine za čak 40% (izvor: McKinsey, Next in Personalization Report, 2022). Za vlasnike beauty biznisa to znači kreiranje prilagođenih ponuda, slanje rođendanskih popusta ili specijalnih paketa za lojalne klijente.

 

3. Marketing kroz Preporuke i Recenzije

Preporuke i recenzije postale su značajan deo odluka klijenata. Prema istraživanju BrightLocal-a, 91% potrošača redovno ili povremeno čita online recenzije pre nego što se odluči za uslugu (izvor: BrightLocal, Local Consumer Review Survey, 2023). Zadovoljni klijenti mogu postati ambasadori brenda ako ih motivišete da ostave pozitivne recenzije na mrežama i platformama kao što su Google i Facebook.

 

4. Kreiranje Vrednosti kroz Edukaciju i Sadržajni Marketing

Sadržajni marketing pruža priliku da postanete autoritet u svojoj industriji. Kroz edukativne blogove, video-snimke i savete o nezi, možete privući klijente koji traže rešenja za svoje potrebe. Studije pokazuju da su klijenti 131% verovatnije da kupe od brenda koji nudi edukativne materijale (izvor: Demand Metric, Content Marketing Statistics, 2023). To je posebno korisno za frizerske salone i kozmetičke studije koji mogu ponuditi savete o nezi kose, kože i drugih aspekata lepote.

 

5. Automatizacija Marketinga i Upravljanje Klijentima

Automatizacija postaje sve važnija u beauty industriji. Softveri za salone omogućavaju praćenje preferencija klijenata, automatizovano zakazivanje, slanje podsetnika i upravljanje kontaktima. Prema istraživanju Salesforce-a, preduzeća koja koriste automatizaciju marketinga beleže 10% bolji angažman klijenata (izvor: Salesforce, State of Marketing Report, 2023). To štedi vreme i omogućava personalizovane poruke, što doprinosi boljem iskustvu za klijente.

 

Kako LINKINPRO Može Pomoći Vašem Beauty Biznisu

Primena efektnih prodajnih i marketinških strategija može pomoći vašem beauty biznisu da se izdvoji na konkurentnom tržištu. LINKINPRO nudi alate koji olakšavaju digitalni marketing, upravljanje preporukama, automatizaciju komunikacije i personalizaciju ponuda za klijente. Uz LINKINPRO, vlasnici salona lepote i fitnes centara mogu efikasno upravljati klijentima, pratiti njihove preferencije i graditi lojalnost, što vodi do povećanja zadovoljstva klijenata i rasta poslovanja.

Uzgred, korišćenjem koda PFL30 dobićete popust na bilo koju licencu
Registracija


5 ključnih "sastojaka" za privlačenje novih klijenata u salon lepote

U savremenom svetu, prepunom ponuda usluga u oblasti lepote, važno je istaknuti se među konkurencijom. Da biste to postigli, potrebno je razumeti koji faktori doprinose privlačenju novih klijenata. U ovom članku detaljno ćemo razmotriti pet ključnih "sastojaka" koji će pomoći vašem salonu lepote da postane privlačniji za klijente.

 

1. Servis online rezervacije

Danas klijenti traže pogodnosti, a prisustvo sistema online rezervacije postaje jedan od osnovnih faktora koji utiču na njihov izbor. Ova usluga omogućava klijentima da sami biraju vreme za posetu, izbegavajući nepotrebna čekanja i telefonske razgovore. To ne samo da pojednostavljuje proces rezervacije, već i poboljšava upravljanje rasporedom samog salona. Pored toga, sistemi online rezervacije često nude automatska podsećanja o posetama, što smanjuje broj propuštenih sastanaka.

 

2. Visok nivo usluge

Kvalitet usluge u salonu lepote direktno utiče na njegovu reputaciju i broj stalnih klijenata. Ljubazni i profesionalni zaposleni, spremni da saslušaju želje i preporuke, stvaraju atmosferu poverenja. Svaki klijent treba da se oseća važnim i jedinstvenim. To se postiže ne samo kvalitetnim izvođenjem procedura, već i zahvaljujući pažljivom i brižnom odnosu osoblja. Podrška i pozitivno raspoloženje vašeg osoblja stvaraju jedinstveno iskustvo koje klijenti rado dele i preporučuju svojim poznanicima.

 

3. Personalizovane ponude i konsultacije

Individualni pristup svakom klijentu je ono što čini vaš salon jedinstvenim. Ponuda personalizovanih preporuka za negu kose ili kože, kao i besplatne konsultacije, pomažu klijentima da osete da se njihove potrebe zaista uzimaju u obzir. Ovo ne samo da povećava poverenje, već i stvara podsticaj da se vrate po nove usluge. Uključivanje klijenata u procese izbora procedura ili proizvoda takođe pomaže u stvaranju jačih veza između njih i salona.

 

4. Aktivno prisustvo na društvenim mrežama

Društvene mreže igraju važnu ulogu u savremenom marketingu. Redovne objave sa radovima majstora, povratne informacije zadovoljnih klijenata i najave akcija privlače pažnju i podstiču interesovanje za vaš salon. Kreiranje sadržaja koji prikazuje atmosferu vašeg objekta i rezultate rada pomaže potencijalnim klijentima da steknu predstavu o tome šta mogu očekivati. Takođe, interaktivni elementi, kao što su takmičenja i ankete, doprinose povećanju angažovanosti publike i stvaraju osećaj zajednice oko vašeg brenda.

 

5. Udobna lokacija i prijatna atmosfera

Udobna lokacija vašeg salona je važan aspekt koji utiče na odluku klijenta o poseti. Lako dostupan pristup vašem objektu i dostupnost parkinga mogu postati odlučujući faktor za mnoge klijente. Međutim, čak i ako se vaš salon nalazi u centru grada, nije dovoljno samo obezbediti pogodnu lokaciju. Enterijer i atmosfera unutra treba da podstiču opuštanje i udobnost. Prijatan ambijent, prijatna muzika i prijateljski nastrojeno osoblje stvaraju pozitivnu prvu impresiju i želju da se ponovo poseti salon.

 

Zaključak

Za privlačenje novih klijenata u salon lepote potrebno je uzeti u obzir brojne faktore. Uvođenje sistema online rezervacije, obezbeđivanje visokog nivoa usluge, individualni pristup klijentima, aktivno prisustvo na društvenim mrežama i stvaranje prijatne atmosfere — sve to će vam pomoći ne samo da privučete nove klijente, već i da ih zadržite na duži rok. Zapamtite da je uspeh vašeg biznisa u velikoj meri zavistan od toga koliko dobro razumete potrebe svojih klijenata i koliko ste spremni da im izađete u susret.